VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLEN

Hoe kan ik bestellen bij Cavetown

Een product bestellen bij Cavetown is erg eenvoudig! Klik op het product, vervolgens kies je het aantal dat je wilt hebben en vervolgens klik je op de knop ‘in winkelmand’. Vanaf hier kun je ook de website verder bekijken. Mocht je terug willen naar je winkelmand, dan kan je rechtsboven op het ‘winkelmand icoontje’ klikken.

Alles in je winkelmand? Klik dan rechtsboven op ‘winkelmand’ en daarna op doorgaan naar afrekenen. De stappen die je vervolgens te zien krijgt dien je af te ronden. Zodra je betaalt hebt ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging van jouw bestelling.

Heb ik een account nodig om te bestellen bij Cavetown
Geen account nodig! Maar we raden het wel aan. Met een account kun je namelijk je bestelgeschiedenis bekijken en je adres automatisch invullen bij een volgende bestelling.

Hoe gebruik ik een kortingscode?
Je kunt de kortingscode gebruiken als je klaar bent met bestellen. Hoe? Rechtsboven op de ‘winkelmand’ icon kun je naar jouw winkelmand pagina gaan.

VERZENDEN

Wat zijn de levertijden van CaveTown?
We zijn ons ervan bewust jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Als je een bestelling plaatst op werkdagen voor 19:00 wat we op voorraad hebben, versturen we het de volgende dag. Als je in het buitenland woont kan het iets langer duren voordat je het in ontvangst kan nemen. Bestellingen in het weekend versturen wij uiteraard maandag op.

Meubels hebben een langere levertijd en dat verschilt weer per artikel. Tafels, stoelen, die wij niet op voorraad hebben kan de levertijd 6-8 weken duren. Artikelen die we wel op voorraad hebben leveren wij binnen 2-3 werkdagen. Bij elk artikel wat een langere levertijd heeft, staat het duidelijk vermeld op de productpagina.

Wat zijn de verzendkosten van Cavetown?

Vanaf een bedrag van minimaal € 35,- rekenen we geen verzendkosten. Bestellingen onder dit bedrag rekenen we € 4,95,- voor een pakket en € 3,95,- voor brievenbus post.

Ga naar onze verzendpagina voor een compleet overzicht. Alle pakketposten bij CaveTown worden via Track & Trace verzonden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace nummer via mail. Op het ogenblik bieden we helaas nog geen Track & Trace nummers aan naar het buitenland.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je direct een orderbevestiging. Indien je geen mail hebt ontvangen, check dan eerst je ongewenste mail. Als de orderbevestiging niet terug te vinden is dan is er mogelijk iets misgegaan bij het invullen van jouw gegevens. Je kunt dan het beste contact op nemen met onze klantenservice via info@cavetown.nl

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Dat is helaas niet mogelijk. Je bestelling wordt meteen door ons in behandeling genomen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Uiteraard! Voor alle pakketposten worden de track & Trace nummers automatisch verstuurd. Zodra je bestelling is aangemeld bij PostNL ontvang je de code via mail.

BETALEN

Met welke methoden kan ik betalen bij Cavetown?
Bij Cavetown kun je met de volgende betaalmogelijkheden 100% veilig afrekenen:

– iDEAL
– Creditcard
– PayPal
– eMeastro
– Bancontact / Mister Cash

RETOURNEREN

Hoe kan ik een (of meerdere) product(en) retourneren?

Mochten de producten je niet bevallen kun je het retour sturen. Voordat je een product terug wilt sturen, lees dan eerst onze retourneringsvoorwaarden.
Stuur ons eerst een mail (info@cavetown.nl) en vermeld de volgende gegevens:

– je naam;
– ordernummer;
– product;
– reden van retour.

LET OP: Vergeet niet de pakbon bij je retourzending toe te voegen! Zit er geen pakbon bij? Vermeld het even in de mail.

Wij dienen de retour binnen 14 kalenderdagen te hebben ontvangen. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen krijg je een e-mailbevestiging. Het aankoopbedrag zullen we binnen 7 dagen terugstorten op jouw rekeningnummer.

Retourneringsvoorwaarden
De retourzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
– Het product dient binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling retour gezonden te worden;
– Het product dient in de originele staat en verpakking aan CaveTown te worden geretourneerd;
– De kosten van terugzending komen voor eigen rekening.
– Het retourrecht is uitsluitend van toepassing op bestellingen conform de wet verkoop op afstand, uitgesloten zijn speciale maatwerk opdrachten zoals eetkamerstoelen, fauteuils en barkrukken.

We zullen nooit aan je vragen of je de bank of kast zelf op de post kan doen. Wij bieden een dienst, waarbij grote meubels bij je thuis op worden gehaald. Geen zorgen dus! De kosten hiervan zijn ongeveer € 14,- voor kleine meubels zoals stoelen / € 49,- voor zware meubels zoals tafels).

Wat moet ik doen als mijn ontvangen bestelling niet klopt?
Mocht het voorkomen, neem dan direct contact op met info@cavetown.nl. Dan zullen wij zo spoedig mogelijk voor een passende oplossing zorgen.

Waarom heb ik nog geen e-mailbevestiging gekregen van mijn retour?
Het kan zijn dat we dan jouw retourzending nog niet hebben ontvangen of verwerkt. Je krijgt een e-mailbevestiging wanneer we de retour hebben ontvangen.

GARANTIE

Heb ik garantie op producten?
Natuurlijk! Op vele artikelen zoals alle meubels heb je ten minste één jaar garantie.