VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLEN

Hoe kan ik bestellen bij Cavetown

Een product bestellen bij Cavetown is erg eenvoudig! Klik op het product, vervolgens kies je het aantal dat je wilt hebben en vervolgens klik je op de knop ‘in winkelmand’. Vanaf hier kun je ook de website verder bekijken. Mocht je terug willen naar je winkelmand, dan kan je rechtsboven op het ‘winkelmand icoontje’ klikken.

Alles in je winkelmand? Klik dan rechtsboven op ‘winkelmand’ en daarna op doorgaan naar afrekenen. De stappen die je vervolgens te zien krijgt dien je af te ronden. Zodra je betaalt hebt ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging van jouw bestelling.

Heb ik een account nodig om te bestellen bij Cavetown

Geen account nodig! Maar we raden het wel aan. Met een account kun je namelijk je bestelgeschiedenis bekijken en je adres automatisch invullen bij een volgende bestelling.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Je kunt de kortingscode gebruiken als je klaar bent met bestellen. Hoe? Rechtsboven op de ‘winkelmand’ icon kun je naar jouw winkelmand pagina gaan.

Wat zijn de levertijden en leveringsvoorwarden van CaveTown?

We zijn ons ervan bewust jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De levertijden van producten welke met PostNL verzonden kunnen worden zijn 1-2 werkdagen. Betreft het een groter pakket, zoals bijvoorbeeld kasten, dan zal deze door een professionele transporteur worden gebracht. Hiervoor zal er een afspraak gemaakt worden en is de levertijd in de meeste gevallen 5-8 werkdagen. Bij elk artikel wat een langere levertijd heeft, staat het duidelijk vermeld op de productpagina.

Grootmeubels zoals kasten worden enkel op de begane grond geleverd en op een verdieping mits er een lift aanwezig is. 

Wat zijn de verzendkosten van Cavetown?

Vanaf een bedrag van minimaal € 55,- rekenen we geen verzendkosten. Bestellingen onder dit bedrag rekenen we € 5,50,- voor een pakket en € 3,95,- voor brievenbus post.

Ga naar onze verzendpagina voor een compleet overzicht. Alle pakketposten bij CaveTown worden via Track & Trace verzonden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace nummer via mail. Op het ogenblik bieden we helaas nog geen Track & Trace nummers aan naar het buitenland.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je direct een orderbevestiging. Indien je geen mail hebt ontvangen, check dan eerst je ongewenste mail. Als de orderbevestiging niet terug te vinden is dan is er mogelijk iets misgegaan bij het invullen van jouw gegevens. Je kunt dan het beste contact op nemen met onze klantenservice via info@cavetown.nl

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Dat is helaas niet mogelijk. Je bestelling wordt meteen door ons in behandeling genomen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Uiteraard! Voor alle pakketposten worden de track & Trace nummers automatisch verstuurd. Zodra je bestelling is aangemeld bij PostNL ontvang je de code via mail.

Met welke methoden kan ik betalen bij Cavetown?

Bij Cavetown kun je met de volgende betaalmogelijkheden 100% veilig afrekenen:

– iDEAL
– Billink achteraf betalen
– Creditcard
– In3 (in 3 termijnen betalen)
– SprayPay – gespreid betalen in 12, 18, 24 of 36 termijnen betalen
– PayPal
– eMeastro
– Bancontact / Mister Cash

Hoe kan ik een (of meerdere) product(en) retourneren?

Mochten de producten je niet bevallen kun je het retour sturen. Voordat je een product terug wilt sturen, lees dan eerst onze retourneringsvoorwaarden.
Stuur ons eerst een mail (info@cavetown.nl) en vermeld de volgende gegevens:

– je naam;
– ordernummer;
– product;
– reden van retour.

LET OP: Vergeet niet de pakbon bij je retourzending toe te voegen! Zit er geen pakbon bij? Vermeld het even in de mail.

Wij dienen de retour binnen 14 kalenderdagen te hebben ontvangen. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen krijg je een e-mailbevestiging. Het aankoopbedrag zullen we binnen 7 dagen terugstorten op jouw rekeningnummer.

Retourneringsvoorwaarden
De retourzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
– Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan Cavetown. Het kenbaar maken dient de consument te doen per mail. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending. Cavetown mag de klant vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van haar reden(en) verplichten. Het herroepingsrecht is uitsluitend van toepassing op producten welke direct uit voorraad geleverd worden, maatwerk producten zoals specifieke barkrukken, eetkamerstoelen, tafels & fauteuils zijn uitgesloten van het herroepingsrecht;
– Het product dient in de originele staat en verpakking aan CaveTown te worden geretourneerd;
– De kosten van terugzending komen voor eigen rekening.

Wat moet ik doen als mijn ontvangen bestelling niet klopt?

Mocht het voorkomen, neem dan direct contact op met info@cavetown.nl. Dan zullen wij zo spoedig mogelijk voor een passende oplossing zorgen.

Waarom heb ik nog geen e-mailbevestiging gekregen van mijn retour?

Het kan zijn dat we dan jouw retourzending nog niet hebben ontvangen of verwerkt. Je krijgt een e-mailbevestiging wanneer we de retour hebben ontvangen.

Heb ik garantie op producten?

Natuurlijk! Op vele artikelen zoals alle meubels heb je ten minste één jaar garantie.